سبک ویژه و زیبا در دکوراسیون اداری
نوشته شده توسط : eni

انسان های بیشتر ساعات عمر خود را در خانه و محل کارشان می گذرانند و برهمین اساس زیبایی محیط برایشان بسیار با اهمیت می باشد و استفاده از رنگ هایی که با روحیه افراد سازگار باشد از مهم ترین اصول در دکوراسیون اداری میباشد که روانشناسان به این اصل بسیار توجه داشته و آن را با اهمیت می دانند. 

تنش ها و ناهنجاری های موجود در فضای کار و زندگی را می توان عدم هماهنگی فضای کار یا زندگی با خلق و خو، رفتار و حرفه ای که به آن مشغول هستید دانست.

سبک ویژه و زیبا در دکوراسیون اداری

افرادی که به دکوراسیون داخلی علاقه دارند با سبک های مختلفی از دکوراسیون که می توان از ان ها برای دکوراسیون اداری و در فضاها به کار برد آشنا هستند و در این مقاله به بررسی انواع سبک ها با توجه به روحیات و علایق فردی پرداخته می شود که البته می توان گفت این نوع سبک ها کمتر شناخته شده و مورد استفاده قرار میگیرند.
  • مونوکروموتیک : این سبک از دکوراسیون داخلی به ایجاد تعادل ما بین اشیاء اشاره دارد و در خصوص رنگ اشیاه از کم رنگ به سمت پرررنگ حرکت کرده و آن ها را با یکدیگر ترکیب می کند تا جلوه فوق العاده ای بوجود بیاورد و این ایده و سبک بیشتر مورد علاقه افرادیمی باشد که تازه به سمت کار دکوراتور روی آورده اند.
  • آرت دکو : در این سبک از آلومینیوم، لاکر، طرح پوست کوسه و پوست گوره خر استفاده می شود و اشکال هندسی زیگ زاگ، پله ای و قوس بلند همراه با فرم ها گایهی و مخصوصا فرفوژه برای فضا سازی و طراحی محیط استفاده می وشد.
  • آرت نئو : در این مدل با نقاشی روی شیشه ، کف پوش های چوبی، خطوط منحنی و مواج و اشکال گیاهی استفاده می شود و گوتیک، رکوکو، ژاپنی و آثار دوران ویکتوریا، نوشته های باستانی و سفال های ایرانی در این سبک از دکوراسیون اداری استفاده می شود.
  • صنعتی : در این سبک کاری راحت بودن فضا و در عین حال پرکاربرد بودن آن بسیار مهم میباشد. در این فضاسازی از رنگ های خنثی و خاکستری برای رنگ آمیزی سقف و دیوار های استفاده می شود و اصولا محیطی سرد را بوجود می اورد که تمام اشیا و وسایل موجود در آن مصارف چند منظوره دارد و آلومینیوم در این مدل بسیار متداول می باشد.
  • ماوریک : این مدل جز سبک های مدرن میباشد و در چیدمان وسایل هیچ گونه تریتیبی وجود ندارد و همه چیز به صورت تصادفی انتخاب می شود و درواقع در دنیای دکوراسیون و دکوراسیون اداری به آن سبک بدون قید و قانون می گویند.
  • روستیک : زیبایی را به وضوح می توانید در این سبک عالی مشاهده نمایید. استفاده از بافت طبیعی در اجزای مختلف دکوراسیون اداری بسیار تاثیر گذار و مهم میباشد . استفاده از مبلمان چوبی و البته به صورت حصیری، الیاف طبیعی در ساخت پرده و کوسن هایی از جنس خز و پشم از دیگر ویژگی های این سبک کار میباشد . شما حتی میتوانید برای دیوارهایتان از چوب استفاده کرده و با استفاده از رنگ های مختلف به رنگ آمیزی آن بپردازید.
  • مدیترانه ای : کسانی که به دنبال آرانش ئ در عین حال جذابیت هستند می توانند از این مدل سبک که از رنگ های خنثی و آبی ملایم استفاده می کند بهره ببرند. استفاده از رنگ آبی ملایم برای گچ بری ها و رنگ های آجری و سبز دریایی بسیار تاثیر گذار میباشد و همان طور که از اسم این نوع سبک مشخص می باشد باید از ویژگی های دریای مدیترانه در این سبک بهره برد.
 



:: برچسب‌ها: رنگ پارتیشن اداری, پارتیشن ومبلمان اداری, پروفیل پارتیشن اداری, ژورنال پارتیشن اداری, زیباترین پارتیشن اداری, ساخت پارتیشن اداری, شرکت های پارتیشن بندی اداری, شرکت پارتیشن اداری, طراحی پارتیشن اداری, طرح پارتیشن اداری, طرحهای پارتیشن اداری, عکس پارتیشن اداری, عکسهای پارتیشن اداری, فروش پارتيشن اداري, فروش پارتیشن اداری, فروش پارتیشن اداری دست دوم, فریم پارتیشن اداری, قيمت پارتيشن هاي اداري, قیمت پارتیشن اداری اصفهان, قیمت پارتیشن اداری ام دی اف, قیمت پارتیشن اداری دست دوم, قیمت پارتیشن اداری دو جداره, قیمت پارتیشن بندی اداری, قیمت پارتیشن های اداری, قیمت پارتیشن چوبی اداری, مبلمان و پارتیشن اداری, مقاله پارتیشن اداری, میز و پارتیشن اداری, نصاب پارتیشن اداری, نصب پارتیشن اداری, ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: